Te is kisbabát szeretnél?

A Hello Baby blogot azért hoztam létre, hogy megoszthassam az összegyűlt tapasztalataimat, információimat azokkal a hasonló cipőben járó emberekkel, akiknél bár nagyon várják, de még nem kopogtatott a gólya. A blogra összegyűjtöttem minden érdekes, hasznos oldalt, publikációt és információt is a témában, hogy Te kedves olvasó, mindent megtalálj ami fontos lehet ... de ha többre is kíváncsi vagy...néz körül a blogon :)

Ti írtátok Nekem...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Világgá mentem...

2012.02.26. 11:24 - R-amy

Az utoljára írt történetemben olvashattad kedves olvasó, hogy kicsit összekuszálódtak a dolgok körülöttem... A gyerekkérdés téma kissé másodlagos lett, hiszen az életem alapjai omlanak össze éppen, így ezt kell első körben rendbe tennem és kialakítanom az utamat ... hova tovább?

Végre sikerült eljönnöm a stresszes munkahelyemről, így megszabadultam egy tehertől, de ott van még a házasságom nagy kérdése...


Éppen nagyon búslakodtam az elmúlt napokban, szomorkodva gondoltam végig az életemen. Lehet, hogy se férjem, se gyerekem, se lakásom, se munkám ... lehet, hogy mindent kezdhetek elölről 35 évesen?
Vajon megéri-e, ha úgy is ez a vége?

 

Éppen nagyon-nagyon kilátástalannak éreztem a helyzetem és azon gondolkodtam, hogy mit tegyek, amikor az egyik nagyon szeretett ismerősöm szólt, hogy egy Sri Lankán élő barátnője keres a panziójába pont egy olyan embert, mint amilyen én vagyok. Segítenem kellene a személyzet koordinálásába és a vendégek programjainak szervezésében, bonyolításában. Nekem való feladat :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 nap alatt elrendeztem mindent az utazáshoz, és holnapután már indulok is három hónapra.

Mindig ez volt az álmom, hogy mielőtt családom és gyermekem lesz, szeretnék utazni kicsit és világot látni ... és most éppen nem köt ide semmi, ami miatt nem mehetnék világgá.

Biztosan nagyon jó lesz, de tudom, sokszor nagyon szomorú is leszek egyedül, hiszen a férjem 12 éve elválaszthatatlanul a társam volt (és remélem lesz is, ha hazajövök).

Nehéz lesz, ha nem leszek éppen lefoglalva élvezni azt a sok gyönyörűséget egyedül, de hát 3 hónap az nem a világ vége ... és lehet, hogy hat lóval sem fognak majd hazarángatni utána. Talán a távolság megoldja a házasságom is ... vagy kihűl teljesen, vagy hiányozni fogok és fellobban köztünk ismét a szerelem.

 

Nagyon örültem a lehetőségnek és tudom, hogy jót fog tenni, hogy kipihenem magam. Az új élmények felvillanyoznak majd és ilyen módon nem a körülmények nyomása alatt, hanem a saját akaratom szerint építhetem fel a terveimet a jövőre nézve. Egyre izgatottabb és idegesebb is vagyok, ahogy közeledik az utazás napja, de gondolom ez csak természetes, pláne, hogy egyedül megyek a nagyvilágba. 

Így egyszerűen csak elvonultam a világ elől meditálni :)

 

Visszajöttem Sri Lankáról, de már tervezem a visszautat :)... Köszönöm nagyon jól vagyok! ... sokat változtam kívülről és belülről is egyaránt és nagyon másképpen látom a világot. Nem hajszolom a jövőt és tervezem meg minden pillanatát, megpróbálom inkább megélni azt ami van és abból a legjobbat kihozni. A babatémát is kerülöm mostanság. Sikerült le tennem a terheimet és egy új Ramónát építenem és ezt nem ronthatom el azzal, hogy megint belesüppedem a gyerek témába. Neked viszont itt hagyom ezt az oldalt, ezt a sok hasznos tudnivalót, remélve, hogy segítek vele :)

Ha viszont kíváncsi vagy a "világjáró" élményeimre, a történeteimet megtalálod a srilanka.blog.hu oldalon :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellobaby.blog.hu/api/trackback/id/tr774208565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aniblog 2012.04.05. 18:58:57

Folytatáááááááást!!!!! Hiányzol ám, Tegnap Zs+Z (pocakos és pocaklakó)-vel ebédeltem és emlegettünk ám sokszor! Puszillak!!!!


süti beállítások módosítása