Te is kisbabát szeretnél?

A Hello Baby blogot azért hoztam létre, hogy megoszthassam az összegyűlt tapasztalataimat, információimat azokkal a hasonló cipőben járó emberekkel, akiknél bár nagyon várják, de még nem kopogtatott a gólya. A blogra összegyűjtöttem minden érdekes, hasznos oldalt, publikációt és információt is a témában, hogy Te kedves olvasó, mindent megtalálj ami fontos lehet ... de ha többre is kíváncsi vagy...néz körül a blogon :)

Ti írtátok Nekem...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Meddőségi központok - Budapesten

2011.06.26. 21:46 - R-amy

 

  

 

Meddőségi Központok – Budapest

 

 

 

 

Állami Egészségügyi Központ, Meddőségi Központ

(a Máv Kórház külön épületében)

1062 Budapest Podmaniczky utca 109-111.

Tel:06-1/ 475-2600

Vezető: Dr. Murányi Zoltán

 

Infó: (saját személyes tapasztalatok alapján)

·         2 orvos rendel itt: Dr. Murányi Zoltán és Dr. Vajda Miklós

·         meddőségi kivizsgálást végeznek (vérvételek, UH, PCT teszt, petevezeték átjárhatóság, ondóvizsgálat), inszeminációt, nőgyógyászati műtéteket

·         lombikbébi program náluk nincs

·         a vizsgálatok ingyenesek (TB fizeti), petevezeték átjárhatósági vizsgálathoz meg kell venni a katétert (ECHO-HSG/CH5 ballon katéter, kb. 10.000 Ft, a kórház mellett található Alma gyógyszertárban - Podmaniczky út - kapható csak )

·         7.00-ra érdemes menni, mert nagyon sokan vannak és 1-3 órás a várakozási idő

·         először be kell jelentkezni a fő épületben lévő betegfelvételnél, utána a Dózsa Gy. úti külön épületbe vissza kell menni (de ha vizsgálat után tudod, hogy melyik nap kell jönnöd, aznap be tudsz előre jelentkezni)

·         a kivizsgálás alapos, de probléma esetén nem mindig tudják mi a további teendő, nem történik megoldás (legalább is az én esetemben ez történt)

·         a rendelés futószalagszerű, a doktor úr nem emlékszik a betegre (az asszisztense Márti, viszont igen, vele érdemes megbeszélni a teendőket, de ő sokszor le van terhelve, ezért nem mindig jókedvű, de segítőkész)

·         inszeminációt külön költségért csinál szombaton Dr. Vajda Miklós az otthoni rendelőjében Nagykovácsiban

 

 

Dévai Klinika Ambuláns Nõgyógyászati Centrum
1112 Budapest, Törökbálinti út 56.
Tel/fax: 06-1/309-7755,

Web:
www.devai-klinika.hu/

Vezetõ: Dr. Dévai István

 

Infó: (saját személyes tapasztalatok alapján)

·         Az intézet fő profilját a meddőségi kezelések adják, de a "hagyományos" szülészet-nőgyógyászat szolgáltatásai is megtalálhatóak. Az embriológiai laboratóriumban a lombikbébi-kezelésekhez szükséges valamennyi korszerű technika rendelkezésre áll, az ambuláns műtőhöz a páciensek pihenését, műtét utáni megfigyelését szolgáló kórterem csatlakozik.

·         A meddőségi vizsgálatokért fizetni kell, de elfogadják a más intézetek által készített vizsgálatokat.

·         Az ondóvizsgálatot szeretik, ha náluk végzik el, aminek díja 10.000 Ft +4.000 Ft (ez a tenyésztés díja, ami a lombikhoz elengedhetetlen).

·         Első konzultációkor (ami egy 30-60 perces találkozó) 10.000 Ft a konzultációs díj (2011-ben), ahol megnézik a meglévő leleteket, elmondják, hogy mit kell beszerezni és mi a teendő.

·         A lombikkezelés előtt részt kell venni egy csoportos konzultáción, amit Dévai doktor vezet. Gyengébb idegzetűek készüljenek fel, mert itt elmondja a doktor úr a lombikról a tudnivalókat, és ami rossz csak történhet a lombik program alatt, azt szépen sorjában mind kíméletlenül el fogja mondani.

·         Ha megvan az összes lelet, akkor a következő menstruáció első napján kell telefonon jelentkezni, majd 1-2 napon belül bemenni hozzájuk, ahol elindul a lombik program (itt már nem kell a vizsgálatokért fizetni, a TB fizeti az első 5 beavatkozás összes költségét).

·         Ezen az első találkozón átbeszélik a páciensekkel a leleteket, a teendőket és megszondázzák a méhet (a menstruációkor nyitva lévő méhszájon egy szondát vezetnek a méhbe, hogy megmérjék annak hosszát, hogy a beültetés alkalmával a jó helyre tudják majd visszahelyezni az embriót… a vizsgálat fájdalommentes, olyan mint a rákszűrés vagy az inszemináció és az embrióbeültetés is hasonló).

·         A gyógyszereket, injekciókat kell csak megvenni (némelyiket támogatással), aminek költsége attól függ, hogy ki mennyire stimulálható, azaz mekkora dózis kell ahhoz, hogy a meghatározott mennyiségű pete megérjen. A gyógyszerek költsége ezek alapján kb. 50.000-200.000 Ft. (Nekem 90.000 Ft volt, de ebből a végén kb. 60.000 Ft-nyit használtam el…és 12 petét tudtak leszívni az UH-on látott 13-ból.)

·         Az intézet tiszta, kellemes hangulatú, a személyzet nagyon-nagyon kedves és figyelmes. Dr. Dévai István nagy szaktekintély, látszik, hogy a téma abszolút ismerője, viszont kíméletlenül őszinte. Én csodálom, de hiányoltam benne az empátiát, hiszen azok az emberek akik már idáig eljutottak tele vannak lelki sérülésekkel és nem mindegy, hogy az az orvos akire rábízzák magukat, hogyan tálal egy-két dolgot, kedvesen, segítő szándékkal vagy dúr bele bum, rezzenéstelen arccal és Te úgy érzed, hogy tanár úr kérem én nem készültem. Szóval ez az egy nem pozítív érzésem volt az intézettel, de azért szívesen ajánlom.

·         Az intézetben 1-2 órás a várakozási idő, de nagyon ügyesen gazdálkodnak az idővel. Nagy összhangban dolgozik össze az egész csapat. Reggel 7.30-ra kell menni UH-ra és a petesejt leszívás esetén is. 9.00-tól elindulnak a punkciós (leszívás) műtétek, ami kb. 15-40 perc és amíg előkészítik az új műtétet addig vizsgál a doktor úr. A beültetések pedig 11.00-tól vannak.

·         A szükséges vérvételeket az ÁNTSZ Podmaniczky úti intézetében veszik le, amennyiben gond lenne az István Kórházba lehet menni ellátásért.

·         Hétvégén is van ügyelet, leszívás és beültetés is.

·         Az intézetben 1-2 hónapon belül tudnak indulni a programmal.

 

 

Forgács Intézet Asszisztált Reprodukciós Központ

Ambuláns Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika
1205 Budapest, Kossuth Lajos u. 143.
Telefon/fax: 285-2091, 284-7602

Web: www.forgacs.infertility.hu

Vezetõ: Dr. Forgács Vince

 

Infó:

·         Az intézet elsősorban a meddő pároknak kíván segítséget nyújtani. 2001. októberétől működik jelenlegi helyén, korábban a Dél-Pesti Kórház Meddőségi Központjában ugyan ez a szakembergárda alkotta a csapatot. A meddőségi kezelés mára ott megszűnt, európaibb körülmények között, magas színvonalú műszerezettséggel, de hasonló lelkesedéssel folytatódik a munka az új helyen.

·         A konzultációk díja 10.000 Ft (volt 2009-ben). A hormonális vérvételeket tartalmazza a konzultáció díja, az ondóvizsgálatért fizetni kellett (2009-ben 6.000 Ft volt)

·         A hely kellemes, a személyzet és a doktor úr kedves és segítőkész. Bár időpontra kell jönni, még is 1-2 óra csúszással kell számolni.

·          Én ebbe az intézetbe jöttem először, amikor 1,5 év próbálkozás után nem jött össze a baba. Viszont nem éreztem azt, hogy alapos kivizsgálást akarna a doktor úr, hanem inkább azt, hogy a lombik kezelés felé terelget. Emellett 2 konzultáció és 26.000 Ft után a doktor úr még csak meg sem nézett ultrahangon, így úgy gondoltam más intézet után nézek, mert ez így nem jó és nem is lesz olcsó. (utólag jól tettem, mert PCO-t és endometriózist, csokoládécistát is diagnosztizáltak nálam, így a lombiknak vajmi kevés esélye lett volna.)

·         A meddőségi vizsgálatokért fizetni kell, de elfogadják a más intézetek által készített vizsgálatokat.

·         Ha elindul a lombik program már nem kell a vizsgálatokért fizetni, a TB fizeti az első 5 beavatkozás összes költségét).

·         A gyógyszereket, injekciókat kell csak megvenni (némelyiket támogatással), aminek költsége attól függ, hogy ki mennyire stimulálható, azaz mekkora dózis kell ahhoz, hogy a meghatározott mennyiségű pete megérjen. A gyógyszerek költsége ezek alapján kb. 50.000-200.000 Ft.

·         Az intézet jelenleg nagyon leterhelt, így több, mint 6 hónap is lehet a program indulásáig a várakozási idő.

·         egyéb információm jelenleg nincs róluk

 

 

Kaáli Intézet Ambuláns Nõgyógyászat
1125 Budapest, Istenhegyi út 54/a.
Tel: 06-1/202-2802; /202-2388; /202-2296
Fax: 06-1/214-6050
Web:
www.kaali.hu

Orvosigazgató: Dr. Kovács Péter

 

Infó: Hamarosan

 


Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar
Szülészeti és Nõgyógyászati Klinika

1135 Budapest, Szabolcs u. 33-35.
Tel: 06-1/350-1576/1576
Vezetõ: Dr. Drávucz Sándor


Infó: Nincs infóm jelenleg róla. Várom a tapasztalatokat a b.ramy@freemail.hu e-mail címre.

 


Semmelweis Egyetem Ált. Orvostudományi Kar
I.sz. Szülészeti és Nõgyógyászati Klinika
Asszisztált Reprodukciós Osztály

1088 Budapest, Baross u. 27.
Tel: 06-1/266-0120/4234
Vezetõ: Dr. Urbancsek János

 

Infó: Nincs infóm jelenleg róla. Várom a tapasztalatokat a b.ramy@freemail.hu e-mail címre.

 

Schhöpf-Mérei Ágost Kórház

Anyavédelmi Központ Reprodukciós Genetikai és Meddőségi Centruma 
1092 Budapest Bakács tér 10.

Tel.: 215-1055

Fax.: 217-0418 

Infó: Nincs infóm jelenleg róla. Várom a tapasztalatokat a b.ramy@freemail.hu e-mail címre.

 


Szent János Kórház

Budai Meddõségi Központ
1125 Budapest, Diósárok út 21.
Tel: 06-1/458-4579
Fax: 06-1/458-4654
Web:
www.lombik-baby.hu
Vezetõ: Dr. Konc János

 

Infó: Hamarosan

 


Nyírõ Gyula Kórház

Endokrinológiai és Fertilitási Ambulancia
1135 Budapest, Lehel u. 59. 9ép.
Tel: 06-1/266-0120/4234
Vezetõ: Dr. Csepegõ György

 

Infó: Trytta hozzászólása/ tapasztalata az intézményről alább olvasható. Köszönjük neki!!! Fontos! Itt megszűnt a TB alapon történő lombikos kezelés. Az intézet területén működő Róbert Károly magánklinikán végeznek beültetést. www.robertklinika.hu

 


Versys Clinics

Humán Reprodukciós Intézet

(magán klinika, náluk az első 5 beavatkozást sem támogatja a TB,

fizetni kell a beavatkozásokért)
1138 Budapest, Madarász V. utca 47-49./ 7. emelet

Tel:+36-1/799 5120

Web: http://www.versysclinics.com

árlista: http://www.versysclinics.com/bemutatkozunk/araink.html

Vezetõ: Dr. Vereczkey Attila

 

Infó: Hamarosan

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellobaby.blog.hu/api/trackback/id/tr722891250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trytta 2011.07.06. 22:16:12

A Nyírő Gyula Kórházban megszűnt a TB-s lombikkezelés.
Az intézet területén működő Róbert Károly Magánklinikán végeznek lombik beavatkozásokat.
Én ide járok és nekem eddig (attól függetlenül, hogy a 2. lombik kezelés sem sikerült) csak nagyon jó tapasztalataim vannak: az orvosom (dr. Nyéki Boldizsár) rendkívül szimpatikus, akiben tudok bízni, de a többi orvos és az asszisztensek is kedvesek, a helyszín "kellemes", egyáltalán nem kórházi.
Szóval csak ajánlani tudom! :-)
www.robertklinika.hu

R-amy 2011.07.06. 22:32:09

@Trytta: Kedves Trytta! Először is nagyon szépen köszönöm, hogy írtál és elmondtad a tapasztalataidat! Ezzel sokat segítünk másoknak és a mások tapasztalata pedig hasznos nekünk. :) Én személyesen csak az ÁEK-et, a Dévai Intézetet és némileg a Forgács Intézetet ismerem, mint ahogy azt az oldalon le is írtam, ezért nagyon hálás vagyok, ha a többi intézetről jön tapasztalat. Mindjárt fent is javítom és beírom az infókat. Te nem is próbálkoztál TB-s lombik programmal? A várakozási idő miatt vagy mert az orvosod itt volt vagy egyszerűen csak eleged van a TB-s orvosi ellátásból? ...és szívesen veszem a történeteidet tapasztalataidat továbbra is :)

Trytta 2011.07.07. 18:59:36

@R-amy: Szia! Nagyon jó az oldalad! Gratulálok hozzá! A Te infóidnak köszönhetően ma bejelentkeztem Dr. Czeizel Endréhez. :-)
A kérdéseidre válaszolva: azért nem próbálkoztam a TB-s lombik vonallal, mert mikor először - csak kivizsgáláson - jártam a Róbert Klinikán, annyira szimpatikus lett az orvosom és az egész intézmény, hogy nem akartam váltani. És az is igaz, amit Te már helyettem is leírtál: bár a TB-s ellátás nagyságrendekkel kevesebbe kerül, de hosszú a várakozási idő, személytelen, futószalag-szerű az egész ellátás, és igen, vannak rossz tapasztalataim az "ingyenes" orvosi munkáról. Mivel abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy tudjuk finanszírozni a nem TB-s ellátást, ezért nem volt kérdés, hogy ott kezeltetem magam, ahol nem én alkalmazkodok az intézeti körülményekhez, hanem ők alkalmazkodnak az én igényeimhez. :-)
Sajnos 2 sikertelen lombikon már túl vagyunk, de bízok abban, hogy a következő már sikerülni fog. A 3 hónapos kötelező pihit próbálom hasznosan tölteni, ezért gondoltam, hogy néhány eddig még el nem végzett vizsgálaton túl esek. Te mennyi lombikon vagy túl? Milyen vizsgálatokat végeztettél el?

R-amy 2011.07.07. 19:49:49

@Trytta: Szia Trytta! Hát hol is kezdjem...én két éve kezdtem neki az orvosjárásnak, mert 2 év próbálkozás után sem sikerült teherbe esnem. Nem volt jó nőgyógyászom és ajánlották nekem Dr. Forgács Vinczét. Gondoltam, ha legalább baj van, rögtön meddőségi szakember. Kicsit furcsállottam, hogy ott hagytunk már 26.000 Ft-ot nála és még a bugyimat sem látta, nem hogy ami alatta van:) és úgy éreztem rögtön a lombik felé terelget. Gondoltam azért célszerű lenne egy alapos kivizsgálás, ezért átmentem az ÁEK-be Dr. Vajda Miklóshoz. Itt egy csomó bajra fény derült (magas prolaktin, inzulin rezisztencia és PCO, a bal petefészkem nem fejlődött ki rendesen, pozitív PCT teszt és egy képlet a jobb petefészkemben...) de azt vettem észre, hogy ki-kiderül a baj, de nincs kezelés, nem oldjuk meg a problémát. Elegem lett a személytelen vizsgálatokból és konzultációkból és az egy helyben topogásból, mert szép lassan eltelt 1 év és a jelszó mindig az volt, majd a következő ciklusban. Megcsináltunk 2 inszeminációt (aminek nem sok értelme volt, mert tudom, hogy rossz időpontban csináltuk). A stimulációktól pedig lett egy szép polip a méhemben, amit mindenképpen műteni kellett. Ekkor mentem át Dr. Tömösváry Zoltánhoz. Őt egy közös munka kapcsán ismertem meg anno és gondoltam kikérem a véleményét. Megműtött, kivette a polipomat, a jobb petefészkemből a képletet (ami csokoládé ciszta volt), átjárhatóvá tette a petevezetőimet, megdrillingezte a petefészkem (ez a PCO-n segít, lézerrel pontokat éget a felszínébe, ami ezáltal elvékonyodik és stimuláltabb is lesz) és észrevette, hogy a hasüregemben egy nagy kiterjedésű endometriózisom is van, amit kitakarított. Szóval volt minden, de legalább észrevettük és megszüntettük végre őket és az okokat is. Csinált nekem még 3 inszemet, de sajnos nem sikerült. Ő ajánlott be a Dévai Intézetbe is, mert máshol hónapokat (6-12) kell várni még sorra kerülsz. Itt egy lombikkezelésem volt, de sajnos nem sikerült. Lelkileg teljesen összetört a kezelés (még a sikertelenség sem borított ki ennyire), mert párszor leálltunk, majd újraindultunk, voltam allergiás, meg túlstimulált is és mindemellett kicsit rosszul esett az empátiátlanság (a napokban a történeteimnél erről bővebben is mesélek). Most én is a kötelező pihenőn vagyok és remélem a következő már nem jár ennyi tortúrával. Most én is keresem, hogy mivel tudok segíteni a szervezetemnek, mit tudok megtenni a siker érdekében. Gynevac kúrát akartam elkezdeni, de senki nem írja fel. Az intézet azt mondja, hogy nem sok értelme van, a háziorvosom meg azt, hogy első alkalommal csak szakorvosi vélemény alapján írhatja fel. Pedig sok ismerősömnek segített már, így még küzdöm érte :). Emellett én is szeretnék Czeizel doktorhoz eljutni. Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a Te eredményed. Szívesen venném, ha a tapasztalatodról is írnál majd. Én most leginkább a cukor és inzulin problémám miatt, illetve mert nem jó a máj működésem rohangálok és gyógyítom magam, mert csak akkor kezdhetjük a következőt szeptemberben, ha ezek körül minden rendben van és ezt szakorvos is igazolja. Szóval nem egyszerű, de tudom, hogy minden rendben lesz.:) ...és Nálatok is! Próbálom kerülni a stresszt, minél több vitamint magamhoz venni és sportolni. Dr. Krizsa Ferenc (a Káliban nagy szaktekintély) szerint a legtöbbet azzal tud segíteni egy nő, ha naponta 30 percet mozog intenzívebben. Éppen ezért egy két "sorstársammal" kitaláltuk a minap, hogy összeadunk pénzt és kibérelünk egy termet és közösen tornázunk (kicsit Zumbát, kicsit Avivát). Így motiváljuk egymást, meg tudunk beszélgetni személyesen a tapasztalatainkról :) Most szervezgetem, ha elindulunk és gondolod Téged is szívesen várunk. És persze ha hallok valami egyéb hasznosat, írok róla! Köszönöm, ha Te is segítesz és megosztod velem/velünk a tapasztalataid...és legalább hasznosan ütjük el a várakozással teli időt.

Trytta 2011.07.08. 17:29:32

@R-amy: Szia! Szegény Te.....jó hosszú tortúrán estél át eddig. De a lényeg, hogy most már jó kezekben vagy, ha jól értelmezem. :-)
Július 13-án megyek az első konzultációra Dr. Czeizel Endréhez. Ha túl vagyok rajta, leírom mi a véleményem, bár nem hinném, hogy csalódni fogok.
Köszönöm szépen a torna meghívást, de mivel gyerekkorom óta heti 4-5 alkalommal edzek, ezért nem igazán fér bele az időmbe még néhány alkalom, de azért tényleg nagyon köszönöm! :-) Nektek viszont hajrá! :-)
Szerdán jelentkezem. Addig viszont szép hétvégét! ;-)

R-amy 2011.07.20. 21:51:21

@Trytta: Szia Trytta! Mi újság? Van valami fejlemény? Nagyon kíváncsi vagyok:)


süti beállítások módosítása