Te is kisbabát szeretnél?

A Hello Baby blogot azért hoztam létre, hogy megoszthassam az összegyűlt tapasztalataimat, információimat azokkal a hasonló cipőben járó emberekkel, akiknél bár nagyon várják, de még nem kopogtatott a gólya. A blogra összegyűjtöttem minden érdekes, hasznos oldalt, publikációt és információt is a témában, hogy Te kedves olvasó, mindent megtalálj ami fontos lehet ... de ha többre is kíváncsi vagy...néz körül a blogon :)

Ti írtátok Nekem...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.09.07. 16:25 - R-amy

Címkék: í:köszönöm a támogatásotokat!

Kedves Olvasó!

Nagyon köszönöm Nektek a támogató sorokat!

Amikor belekezdtem ennek az oldalnak a szerkesztésébe, nem is gondoltam, hogy amellett, hogy kiírom magamból a bennem tomboló dolgokat, mennyi erőt és pozitív energiát kapok vissza cserébe. Nagyon jól esik, amikor ilyeneket írtok (lásd alább) és érzem, hogy még inkább megérte :)

 

"Megnéztem a blogodat és elolvastam a történeted első két részét. Elkeserítő, hogy milyen nehéz lelkiismeretes, korrekt orvost találni...

Nagyon is jól teszed, hogy minden lehető módon tájékozódsz a saját bajod felől, mert különben ki vagy téve annak, hogy ki tudja milyen egyéb érdekektől vezetve félrevezessenek, kihasználjanak, félrekezeljenek. Csodállak azért, hogy azon kívül, hogy a saját bajoddal megküzdesz, még ahhoz is van erőd és jószived, hogy összegyűjtött tapasztalataidat másokkal megoszd és ezzel nekik is segíts. Továbbra is kitartást kívánok és főként a sikert, hogy teljesüljön a vágyatok!"
 
Puszi,
Beugeot  
 
 

"Ahogy olvastam a soraidat érzem, hogy nagyon ott vagy a témában, és fantasztikus érzés, hogy segíteni próbálsz nekem!....

 

Nagyon örültem, hogy ilyen gyorsan válaszoltál és hogy ennyire nyitott vagy mindenben. Hihetetlen örömet szereztél nekem J! ...

Köszönöm a bátorító szavakat is ez most különösen jól esik, örülök, hogy ilyen pozitív vagy és biztos nektek is nemsokára be fog teljesülni az álmotok! "

 

Brigi

 

 

Nagyon jó ez az oldal! Köszönöm Neked! Nagyon-nagyon várom a történeted folytatását. Nagyon jókat szoktam mosolyogni rajta és nagyon sok energiát ad! Csak így tovább!!!"
 
Zsuzska
 
 
"Most olvastam a blogodat és eszméletlen jól írsz, szerintem valami  újságírói pályát kellene nézned! GRATULÁLOK hozzá, nagyon érdekes!"
 
Anikó
 
 
"Nagyon köszönöm a sok-sok jótanácsot és gratulálok az oldaladhoz!
Egy csomó fontos dologra felnyitottad a szemem. Ha meglesz a vizsgálatok eredménye jelentkezem és elmesélem a tapasztalataim.
Sok puszi neked és abba nem merd hagyni az írást, nagyon érdekel a folytatás! :)"


Marcsi
 
 
"Kedves tőled, hogy ilyen gyorsan reagáltál a levelemre. Sok hasznos dolgot ítrál, amit eddig még nem tudtam! Köszönöm!"
 
Mónika
 
 
"Nagyon köszönöm, hogy segítesz nekem! Az ember sokszor úgy érzi, hogy egyedül van a bajával, nincs kihez fordulnia, nem érti meg senki. Remélem, hogy nektek is mihamarabb valóra válik az álmotok, mert nagyon megérdemled és ezt megannyi sorstársunk nevében mondhatom...köszönöm a támogatást, bátorítást, a sok jó szót!"
 
Zitus
 
 
"Te egy nagyon jó fej csaj vagy és nagyon szeretem az oldaladat! Köszönöm az ötletet, biztosan kipróbálom és nagyon várom a történeted folytatását!"
 
 
Bia
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellobaby.blog.hu/api/trackback/id/tr123209244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pappesz 2011.11.03. 21:42:50

Kedves R-amy!

Nekem is nagyon tetszett az írásod, ezért reagálok.
Én is a Dévai Intézetbe járok 2011. április óta folyamatosan, ami azt jelenti, hogy a 3 hónap kötelező kihagyásokkal az aktuális ciklusban mindig ott vagyok. Most vettem részt a 2-dik ICSI-ben, de a valóságban a 3-dik beavatkozás, csak az elsőnél még a megtermékenyülésig sem jutottunk el.
Rengeteg lánnyal beszéltem. Azt látom, hogy a még a legproblémásabb egészségügyi háttérrel is szinte mindenki eljut a beültetésig, de a megtapadás az nagyon keveseknek megy. Ha valaki tud megbízható módszereket, írja meg, mivel lehet a megtapadást támogatni, nagyszerű lenne, ez sokunknak nagy problémája.

Sok sikert és rengeteg lelkierőt mindenkinek:
Pappesz

R-amy 2011.11.13. 12:55:52

Kedves Pappesz!

Nagyon köszönöm, hogy írtál és sűrű elnézésed kérem, hogy én csak most reagálok. Kicsit nehéz napok vannak mögöttem, így nem tudtam a blogommal foglalkozni.
Igen, az általad felvetett problémát én is ismerem.
Már elég széles az ismeretségi köröm a dévais lányok körében. Sajnos ezidáig csak egyetlen ismerősömnek maradt meg a harmadik beavatkozás után a baba.
Nem mernék pálcát törni a Dévai Intézet felett, de fura, hogy a Kaáli Intézetnek mennyivel jobb a sikerrátája.
Ott a legtöbb embriót továbbtenyésztik és kb. 4-5. napon, már blasztocita állapotban adják vissza. Ott jobban stimulálnak. Adnak fehérjeinjekciót, így elkerülik a túlstimulációt,és egy alkalommal a lehető legtöbb petét szívják le, hogy még le is tudjanak fagyasztani, így végül is kevesebb terhelésnek vannak azok a lányok kitéve. Szerintem a Dévai Intézetben egyszerűen spórolnak. Kapnak egy kvótát a beültetések után, de ha lehet a legkisebb anyagi ráfordítással csinálják meg az egészet. Sokan járunk hozzájuk, mert nincs várólista, mint pl. a Kaáliban, de itt sajnos az esély is kisebb (én úgy látom). A megtapadást egyébként nagyon sok tényező befolyásolja. Egyrészt a beültetés alkalmával kimaradt egy csomó természetes szelekció, amin a természetes úton fogant babák átmennek. Tehát ebben az esetben sok életképtelen embrió is eljuthat a beültetésig, de a megtapadást már nem tudja megugrani. Ugye rendben kell lennie a progeszteron szintednek és persze, ha vérzékeny vagy, vagy rögösödésre (trombózisra) hajlamos, vagy a fehérje felszívódásod nincs rendben, az mind hátrányosan befolyásolja a folyamatot. (lásd rovatok/ Dr Czeizel Endre: ez a 3 gén okoz meddőséget) Érdemes megnézetni ezeket a területeket.

Ha hallok valami hasznosat jelentkezem.:)
Addig is hajrá, nem szabad feladni! Ha úgy érzed, hogy nem vagy elégedett, érdemes intézetet váltani.

Sok sikert kívánok!

R-amy

H-andabe · http://www.instantsiker.dxn.hu/az_en_tortenetem 2012.01.11. 21:44:24

Kedves R-amy!

Gratulálok az oldaladhoz, azt hiszem, sokan merítenek erőt belőled, az írásaidból, a cikkekből!
Sosem gondoltam volna, hogy ennyien járunk ebben a cipőben, míg nem derült ki, hogy mi is hiába várjuk a gólyát. Először az ember megbélyegzettnek, sebezhetőnek, magányosnak érzi magát. Talán ma már annyira nem is, hiszen rengeteg írást lehet olvasni, sorstársakat találni az internetnek hála, de mikor mi kezdtük kálváriánkat és néha kilátástalannak tűnő szélmalom harcunkat, közel 15 éve, még korántsem ez volt a helyzet.

De itt szeretnék mindenkibe erőt önteni, reményt adni: nincs lehetetlen!!!!
Hála Dévai doktornak és kiváló csapatának, mára két gyönyörű és egészséges fiam van. A nagyobbat 36 évesen szültem, a haramdik beültetésből, a saját felelősségemre visszatett 4 embrióból, 7-8 évnyi tortúra után. Ő most lesz 6 éves.
A picim ma 2 éves, ő egy gyors és szerencsés pillanatban meghozott döntést követően, a következő ciklusban már a pocimban is volt másod magával. (Akikből pár nap múlva 3-an lettek, ami igencsak meglepte a férjem mellett a Doktor urat is. Aztán az élet elrendezte, a férjem pánikhangulata is lecsendesedett a négygyerekes modell elképzelését követően, egyedül maradt a kisfiam és komplikáció mentesen kihordtam és megszültem 40 évesen) És hogy ne aggódjatok a számokon: összesen 3 petesejttel indultunk neki ennek a műtétnek, amit szintén csak a saját kérésemre és felelősségemre végeztek el, hiszen a számok törvénye szerint ez nem végződhetett volna eredményesen.... rácáfoltunk :-)

Remélem, nem haragszol, hogy már anyukaként jelenek meg, de mikor véletlenül idetévedtem az oldaladra és olvastam az ismerős történéseket, újra éltem mindent, hol felnevettem, hol pityeregtem és a Dévai klinika olvasásakor megfogalmazódott bennem, hogy írnom kell. Tudom, hogy az ember abban a sok várakozással, kudarccal és könnyel teli évben utálja a kismamákat, az anyákat, az összes gyereket, legalább is így érzi, én is így éreztem. Igazságtalannak és reménytelennek, folyamatosan kapaszkodókat keresve, amikből erőt meríthetek. És higgyétek el, mindig van még egy szalmaszál, amibe bele lehet és bele kell kapaszkodni! Mert ezt a csodát, ami minden nap átélek, Nektek is meg kell élni, és tudom, hogy megélitek.

Kitartást, nagyon sok erőt és minél közelebbi babázós éveket kívánok!!!!

R-amy 2012.01.11. 21:55:10

@H-andabe:

Kedves H-andabe!

Nagyon-nagyon köszönöm a magam és a többiek nevében is a lelkesítő szavakat. Nagyon helyesek vagytok!!! :)
Csak gratulálni tudok a fiúkhoz és ahhoz, hogy volt elég lelkierőd ilyen kálváriát végigjárni és nem adtad fel, el tudtál jutni a "célig". :) ... minden tiszteletem a Tiéd! Sajnos tudom, hogy ez mekkora kihívás és szerintem egyszerűbb megmászni a Mount Everest-et :) Minden szépet és jót kívánok Nektek ... a többieknek pedig, hogy merítsenek erőt a példádból. Köszönöm, hogy megtiszteltél minket bizalmaddal és a történeteddel!

R-amy

H-andabe · http://www.instantsiker.dxn.hu/az_en_tortenetem 2012.01.14. 13:28:26

@R-amy:

Kedves R-amy!

Nagyon köszönöm az "elismerést", kedves vagy :-) Sokszor valóban úgy tűnit, tényleg érdemesebb lenne valami lehetetlen kihívással szembenézni e helyett, de mi nők már csak ilyenek vagyunk, mindig találunk egy még lehetetlenebben tűnőt és azt próbáljuk megugrani... és mindig megoldjuk, mert úgy vagyunk kitalálva, hogy sose adjuk fel!

Nem tudom, hol tartasz most, de ha jól olvastam, most kapod/kaptad a Gynevac kúrát. Nekem ez volt a nagyfiam előtti utolsó szalmaszál és az utolsó injekció után 2 hónappal fogant meg :-) Azt már senki nem fogja megmondani, hogy volt-e köze a sikerhez, de én hiszem, hogy igen!

Még egyszer sok-sok erőt, kitartást és sok sikert!

H-andabe


süti beállítások módosítása